nettansroom.blogg.se

TrÀning, inredning och mat.

JulmatđŸŒČ

Kategori: AllmÀnt

Jag vill alltid ha nĂ„gon nyhet varje Ă„r,sĂ„ i Ă„r blir det en grönkĂ„lssallad med valnötter och Ă€pple!Den blev supergod😉Jag strödde över lite granatĂ€pplekĂ€rnor sĂ„ blir det extra juligt!
I dag kommer min syster och hennes familj för att fira jul,samt barnen och Bellas kille!I Ă„r firar vi jul andra dagar eftersom jag jobbar pĂ„ julafton!Men det Ă€r ju faktiskt mĂ„nga dagar runt sjĂ€lva aftonen😉
 
Nu skall jag göra tacorullar  till julbordet ocksĂ„ eftersom det kommer en del barn!Jansson Ă€r klar....köttbullarna likasĂ„....med julmusik pĂ„ sĂ„ gĂ„r det som en dans🎄🎁🎄
Dessa kommer att finnas pÄ godisbordet!Vaniljkola med rostade hasselnötter! 
God jul pĂ„ er alla🎄🎁🎄

KOMMENTARER:

  • Matilda Berlin sĂ€ger:
    2015-12-23 | 16:12:53
    Bloggadress: http://matildaberlin.blogg.se/

    Men Ähh vad mycket gott! Hoppas ni fÄr en riktigt god jul! :)

Kommentera inlÀgget hÀr: