nettansroom.blogg.se

Träning, inredning och mat.

Dinkelflingor och jordnötssmör

Kategori: Allmänt

Då har jag kommit in från en löprunda på 10 km☺Sjörredrundan heter den och det var underbart att springa tidigt på morgonen då allt började vakna till liv!
 
Några golfspelare anlände till golfbanan på Åsundsholm och andra högg ner träd,fåglarna kvittrade och en båt puttrade på sjön.Man ser mycket när man springer!
 
Nu sitter jag här och äter dinkelflingor och a-fil.En tsk jordnötssmör slank ner också (behöver energi).Men den är ekologisk och utan socker så det känns ju bra😊😊
 

KOMMENTARER:

  • Bintu Malm Fraser säger:
    2015-03-16 | 09:58:29
    Bloggadress: http://bintan.blogg.se/

    Låter nyttigt! Men är det gott? Jag har aldrig testat dinkelflingor. Jordnötssmör är dock en favorit :-)

    Svar: Jag tycker att det är gott,men det smakar egentligen inte så mycket 😊Brukar blanda i lite annan müsli också som tex.pauluns,men i dag blev det bara dinkelflingor och a-fil.Fina bilder du har på din blogg förresten 😊😊
    nettansroom.blogg.se

  • Bintu Malm Fraser säger:
    2015-03-16 | 22:10:49
    Bloggadress: http://bintan.blogg.se/

    Tack så mycket!
    Ja Pauluns är gott, det vet jag i alla fall :-)

Kommentera inlägget här: