nettansroom.blogg.se

Träning, inredning och mat.

Lövbiff med serranoskinka och salvia ,samt rotfrukter i ugnen.

Kategori: Allmänt

 
 
Jag äter inte mycket rött kött,men när jag gör det så blir det gärna lövbiff😉I dag tog jag ett färskt salviablad och lade på köttbiten samt en serranoskinka som jag satte fast med en tandpetare så att den skulle sitta fast när jag vände den i pannan!
 
Jag saltade och pepprade  när jag vänt de i stekpannan och detta går ganska fort😉
 
Ugnsrostade rotfrukter i form av majrova, gulbetor och potatis hade jag som tillbehör!
 
Jag tycker om att lägga upp maten fint så jag använde mig av ett romansalladsblad och små tomater i blandade färger (tex.chokladtomater).
 
Nu skall jag äta medans grahamsfrallorna står på jäsning😉
 
Skall även försöka mig på en långsam löprunda i dag det var ju några dagar sedan!
 
 
Kommentera inlägget här: