nettansroom.blogg.se

TrÀning, inredning och mat.

Gulbetor med lax och squash 😉

Kategori: AllmÀnt

 
Gulbetor har blivit en favorit. Jag skivade den och squash och lade pÄ en plÄt tillsammans med lax.
 
 
Sedan ringlade jag olivolja med citronsmak ,hackad vitlök,flingsalt och chiliflakes över!Det tar ju bara 20 minuter i ugnen sÄ det Àr perfekt nÀr det skall gÄ fort!
 
INĂ€r jag tog ut det ur ugnen strödde jag solroskĂ€rnor pĂ„đŸ˜‰
 
Har Àven planterat om skott frÄn elefantöra i dag!Det hör inte till vanligheterna att jag planterar skott,men elefantöra Àr ju en ganska dyr vÀxt sÄ det Àr perfekt nÀr den stora hade fÄtt en massa sidoskott! 
 
Nu börjar jag tycka att det Ă€r kul att fotografera,man kanske skulle gĂ„ en kurs och lĂ€ra sig😉
Nej nu skall jag gÄ ut och plocka lite mer plommon!Allt mognar ju samtidigt!!
Kommentera inlÀgget hÀr: